TOIMITUKSET

FinRo Oy:ssä pyrimme varmistamaan, että jokainen tilaus toimitetaan asiakkaillemme tehokkaasti. Pyrimme käyttämään parhaita mahdollisia jakelupalveluita, jotka sopivat tilanteeseen riippuen tilaamastasi tuotteesta ja sijainnistasi.

Olemme ylpeitä voidessamme tarjota ILMAISEN toimituksen kaikille tuotteillemme Suomessa; se on vain yksi tapa, jolla yritämme antaa kaikille mahdollisuuden Healthy Living – tuotteisiin!

Huom! Jakelijamme eivät voi jakaa tuotteita postilokero-osoitteisiin, vaan koko katuosoite vaaditaan. Samoin tarvitsemme puhelinnumerosi. Katuosoitteen tai puhelinnumeron antamatta jättäminen voi aiheuttaa toimitusten viivästymistä.

Toimitusajat

Kaikki tilaukset lähetetään Helsingin varastostamme. Toimitusajat ovat tavallisesti 1-3 arkipäivää Suomessa ja 2-5 arkipäivää muualle Eurooppaan..

Kaikki tilaukset käsitellään ja lähetetään 48 tunnin kuluessa siitä, kun olemme saaneet maksun. Teemme aina parhaamme, jotta saat tilauksesi mahdollisimman nopeasti; ymmärrämme, että voit olla innokas aloittamaan uuden luvun terveellisessä elämässä!

Tilauksen seuranta

Saat 48 tunnin kuluessa tilauksestasi sähköpostilla tilauksen seurantatiedot. Siihen kuuluvat lähetys- tai seurantanumero, linkki tavaroiden seurantaan ja tietoja käytetystä jakeluyhtiöstä.

Jos sinulla on ongelmia seurata tilaustasi tai sinulla on kysymyksiä tilauksestasi, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalvelumme puhelimitse tai sähköpostitse.

Vaihtoehtoisesti voit myös ottaa yhteyttä suoraan jakeluyhtiöön, joka voi mahdollisesti vastata tiedusteluusi.

Ongelmia tilauksessa?

Jos sinulla on tilauksessasi mitä tahansa ongelmia, ota yhteyttä meihin puhelimitse tai sähköpostitse.

Tuotteen saatavuus

Teemme aina parhaamme, että varastossamme on riittävästi tuotteita. Jossain harvinaisessa tilanteessa voi kuitenkin tapahtua, että jotain tiettyä tuotetta ei ole juuri tuolloin saatavilla. Tällaisissa tapauksissa otamme sinuun välittömästi yhteyttä ja yritämme löytää parhaan mahdollisen ratkaisun.

 Palautukset

Tarjoamme asiakkaillemme 30 päivän palautusoikeuden tuotteillemme. Haluamme sinun olevan tyytyväinen hankintaasi, joten ole hyvä ja ota meihin yhteyttä jos mistä tahansa syystä et ole tyytyväinen. Useimmissa tapauksissa voimme olla yhteistyössä asiakkaiden kanssa ja antaa heille apua ja ohjausta, jotta he saavat kaiken hyödyn tuotteistamme.

Jos haluat palauttaa tuotteen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä meihin ensin. Me lähetämme sinulle sitten Palautuslupalomakkeen. Jos tuote on palautettu varastollemme ilman tätä lomaketta, me voimme hylätä tuotepalautuksen ja lähettää tuotteen takaisin sen lähettäjälle.

Annamme mielellämme tuotteesta täyden hyvityksen (vähennettynä toimituskulut) tai vaihdamme sen toiseen tuotteeseen, mikäli palautettu tuote on käyttämättön alkuperäisessä pakkauksessa. Sen jälkeen kun tuotteen on saapunut varastoomme hyvitys käsitellään yleensä kolmen työpäivän kuluessa.

Jos vastaanottamasi tuote on vahingoittunut tai viallinen, me saatamme pyytää lähettämään valokuvia siitä ennen palautusta; tämä auttaa meitä löytämään helpoimman ratkaisun nopeasti, ja tämä myös viedään tiedoksi lähetysten/tuotekehittelyn tiimeillemme kehittääksemme menettelytapoja ja prosesseja.